Meer lezen
Durf DE qurve©

Innoveren is te leren. Met focus en lef de toekomst tegemoet!

VRAAG AAN

Stop the chase, start the qurve

Digitale transformatie stelt andere eisen aan organisaties en veroorzaakt een enorme versnelling van de verandermogelijkheden die organisaties kunnen benutten. Systemen, structuren en ingesleten gewoonten belemmeren transformatie. Het is te traag, te onoverzichtelijk en er worden te veel onnodige afhankelijkheden in stand gehouden die steeds minder waarde toevoegen. Ondertussen gaan de ontwikkelingen buiten de organisatie onverminderd snel door en neemt de achterstand van de organisatie toe.

Met de Qurve methode creëren we momentum om concreet resultaat te boeken dat direct bijdraagt aan de maatschappelijke meerwaarde die van de organisatie wordt gevraagd. We vergroten het eigenaarschap bij de directie en de besluitvaardigheid bij het bestuur door hen als Qurve ambassadeurs in positie te brengen. Een Q-team met ambtelijke professionals krijgt de ruimte om binnen enkele weken prestaties te leveren en de impact daarvan zichtbaar te maken. Door kort-cyclisch te verbeteren worden beslissingen overzichtelijk en direct uitvoerbaar. Het verzamelen van feedback maakt onderdeel uit van de Qurve methode, waardoor resultaten transparant zijn en de organisatie lerend wordt.

Doelgroep

Leiders met lef

Duur

8 weken

Kosten

Vanaf 25.000 euro

Aantal deelnemers

Maximaal 10 

Wat kun je verwachten?

Tijdens de Qurve richten wij ons op:

Opgaven

Wij schetsen de internationale en nationale ontwikkelingen en vertalen deze naar de lokale opgaven.

Kort cyclisch innoveren

Wij creëren en testen kort-cyclish on- en offline oplossingen voor echte problemen.

Prioriteren

Wij brengen focus aan en stellen een innovatieagenda en -methodiek op.

WAT LEVERT HET OP?

Urgentie

De organisatie is zich bewust van de noodzaak om te innoveren.

Inzicht

De organisatie krijgt inzicht in de innovatiedossiers en is in staat te prioriteren.

Coalitie

Het Q-team en de Qurve ambassadeurs zorgen voor draagvlak en executie in de praktijk.

Positie

De organisatie kiest op basis van de innovatieagenda en -methodiek een bewuste positie in het netwerk (lokaal, regionaal en landelijk).

Welke vragen staan centraal?

Aanvragen

Versturen

Ik ken iemand die dit interessant vindt: